Onze services
Een selectie van onze diensten
Eerste en tweedelijns ondersteuning
Wij bieden hulp bij inlogproblemen, wachtwoordresets en toegang tot gemeentelijke systemen (zoals Office 365, het zaaksysteem, of e-mail). Daarnaast ondersteunen wij bij vragen over software, printers, mobiele apparaten en netwerkverbindingen. Incidenten en verzoeken worden gesignaleerd, geregistreerd en opgevolgd in ons ticketsysteem.
Meer infoSysteem en applicatiebeheer
Wij beheren gebruikersaccounts, rechten en groepsbeleid. Ook verzorgen wij het onderhoud en de updates van gemeentelijke applicaties en systemen. Daarnaast ondersteunen wij bij migraties, updates of de uitrol van nieuwe ICT-oplossingen.
Service & communicatie
Wij fungeren als centraal aanspreekpunt voor alle ICT-vragen. Medewerkers worden actief geinformeerd bij storingen, updates of geplande onderhoudswerkzaamheden. Zo zorgen wij voor duidelijke communicatie tussen gebruikers en technische specialisten.
Meer infoReferenties
Gemeenten waar we mee samenwerken. Klik hier voor meer info.




Privacy
We hechten grote waarde aan privacy en gaan uiterst zorgvuldig om met persoons en bedrijfsgegevens. We werken transparant, met respect voor wet- en regelgeving zoals de AVG. Privacy is voor ons geen bijzaak, maar een vast onderdeel van onze dienstverlening.
Security
Bij ons staat informatiebeveiliging centraal. In een tijd waarin digitale dreigingen voortdurend evolueren, zien wij security niet als een optie, maar als een kernonderdeel van onze dienstverlening.Wij hanteren strikte security-standaarden volgen de nieuwste richtlijnen op het gebied van netwerkbeveiliging, data-bescherming en toegangsbeheer. Onze medewerkers worden continu getraind in veilig werken. Daarnaast werken we uitsluitend met betrouwbare partners en technologieën die voldoen aan de hoogste internationale beveiligingsnormen, zoals ISO 27001 en NEN 7510.
Contact
Gebruik het onderstaande formulier om direct contact op te nemen.
Adres
Zuiderweg 21, 3769 AB Soesterberg