Wij ontlasten Gemeenten

Ons team van 15 enthousiaste medewerkers staat klaar om jou snel en vakkundig te ondersteunen!

Neem contact op Onze services

Onze services

Een selectie van onze diensten

Eerste en tweedelijns ondersteuning

Wij bieden hulp bij inlogproblemen, wachtwoordresets en toegang tot gemeentelijke systemen (zoals Office 365, het zaaksysteem, of e-mail). Daarnaast ondersteunen wij bij vragen over software, printers, mobiele apparaten en netwerkverbindingen. Incidenten en verzoeken worden gesignaleerd, geregistreerd en opgevolgd in ons ticketsysteem.

Meer info
Systeem en applicatiebeheer

Wij beheren gebruikersaccounts, rechten en groepsbeleid. Ook verzorgen wij het onderhoud en de updates van gemeentelijke applicaties en systemen. Daarnaast ondersteunen wij bij migraties, updates of de uitrol van nieuwe ICT-oplossingen.

Meer info
Service & communicatie

Wij fungeren als centraal aanspreekpunt voor alle ICT-vragen. Medewerkers worden actief geinformeerd bij storingen, updates of geplande onderhoudswerkzaamheden. Zo zorgen wij voor duidelijke communicatie tussen gebruikers en technische specialisten.

Meer info
Missie: Onze missie is om gemeenten te ontlasten en te ondersteunen met betrouwbare, veilige en toegankelijke ICT-diensten. Zo kunnen gemeenten efficiënter werken, terwijl wij de taken van de ICT-servicedesk overnemen. Op die manier houden medewerkers weer tijd over voor hun kerntaken.

Referenties

Gemeenten waar we mee samenwerken. Klik hier voor meer info.

Gemeente Haarlemmermeer
Gemeente Haarlemmermeer
Gemeente Utrecht
Gemeente Utrecht
Gemeente Eindhoven
Gemeente Eindhoven
Gemeente Katwijk
Gemeente Katwijk

Privacy

We hechten grote waarde aan privacy en gaan uiterst zorgvuldig om met persoons en bedrijfsgegevens. We werken transparant, met respect voor wet- en regelgeving zoals de AVG. Privacy is voor ons geen bijzaak, maar een vast onderdeel van onze dienstverlening.

Security

Bij ons staat informatiebeveiliging centraal. In een tijd waarin digitale dreigingen voortdurend evolueren, zien wij security niet als een optie, maar als een kernonderdeel van onze dienstverlening.Wij hanteren strikte security-standaarden volgen de nieuwste richtlijnen op het gebied van netwerkbeveiliging, data-bescherming en toegangsbeheer. Onze medewerkers worden continu getraind in veilig werken. Daarnaast werken we uitsluitend met betrouwbare partners en technologieën die voldoen aan de hoogste internationale beveiligingsnormen, zoals ISO 27001 en NEN 7510.

Contact

Gebruik het onderstaande formulier om direct contact op te nemen.

Adres

Zuiderweg 21, 3769 AB Soesterberg

E-mail

info@gemeentehelpdesk.nl

Telefoon

085-4000468

Direct Support via Microsoft Teams

Heb je meteen hulp nodig? Klik hieronder om direct contact op te nemen met onze supportafdeling via Microsoft Teams.


Social

Volg ons op: